Кан - Портсмут з Brittany Ferries - 3 переправи щоденно / тривалістю 5 г 45 хв |
Шербур - Пул з Brittany Ferries - 8 переправ щотижнево / тривалістю 4 г 15 хв |
Шербур - Портсмут з Brittany Ferries - 7 переправ щотижнево / тривалістю 3 г |
Шербур - Портсмут з Condor Ferries - 1 переправа щотижнево / тривалістю 5 г |
Гавр - Портсмут з Brittany Ferries - 8 переправ щотижнево / тривалістю 3 г 45 хв |
Гавр - Портсмут з DFDS Seaways - 7 переправ щотижнево / тривалістю 5 г 30 хв |
Роскофф - Плімут з Brittany Ferries - 10 переправ щотижнево / тривалістю 5 г 15 хв |
Сен-Мало - Портсмут з Brittany Ferries - 7 переправ щотижнево / тривалістю 8 г 50 хв |
Сен-Мало - Плімут з Brittany Ferries - 1 переправа щотижнево / тривалістю 12 г 30 хв |
Сен-Мало - Веймут з Condor Ferries - 7 переправ щотижнево / тривалістю 6 г |
Сен-Мало - Пул з Condor Ferries - 8 переправ щотижнево / тривалістю 8 г |
Дьєп - це невеликий порт в департаменті Верхня Нормандія, Франція. У XIX столітті парижани приїжджали сюди на поїзді, щоб подихати морським повітрям і прогулятися вздовж фронту. У 1030 році це було невелике рибальське селище, а під час Столітньої війни місто було головною метою протиборчих сторін. У Дьепі розміщувалися передові французькі школи картографії в XVI столітті, а в XVII столітті це був головний порт королівства. 23 липня 1632 300 колоністів відправилися звідси до Нової Франції. При скасуванні Нантського едикту в 1685 році, Дьеп втратив 3000 своїх громадян, які втекли за кордон. Порт був важливою метою у воєнний час; місто було в значній мірі зруйноване після англо-голландського морського бомбардування в 1694 році і відновлене після 1696 року. 19 серпня 1942, під час Другої світової війни, тут відбулася битва за Дьеп з висадкою морського десанту збройних сил Великобританії і Канади.
Ньюхейвен до XVI століття носив назву Мічінг, коли страшна буря направила в інший бік течію річки Уз, формуючи таким чином Ньюхейвен.
Через порт перевозилися уілденскій дуб, вино і спиртні напої з континенту, а також плити льоду з Балтики. Місто процвітало з суднобудівними заводами і пивоварнями. Залізниця досягла території Ньюхейвена в 1840 році, перший поромний сервіс був створений незабаром після цього, що забезпечило найкоротший маршрут між Лондоном і Парижем. Поромний сервіс і битва за Дьєп зміцнили зв'язки між Ньюхейвеном і Дьєпом. Щороку мер Дьєпа і його найближче оточення є гостями Ньюхейвена на поминальній службі 1000 канадських і союзних військовослужбовців, які вирушили на кораблі з Ньюхейвена і загинули на узбережжі Дьєпа. Пам'ять про них збереглася у вражаючому гранітному постаменті в гавані.